Wednesday, May 14, 2008

Hässleholm here we come

På fredag åker Lena och jag till Knäred med ett gäng pudlar. Lördag och söndag är det utställning i Hässleholm. Det ska bli jätte kul att komma så långt ner i Sverige på utställning, en amssa pudlar är anmälda så det blir mkt att titta på. Det trist är att bedlingtonerna och pudlarna inte går samma dag så jag kommer troligen inte att se en enda bedlington. Nåja, detta är en pudelhelg, bedlington blir en annan helg.

Idag har jag varit till veterinären och rabiesvaccinerat Molly, Stig och Icky. Molly... :-( jag har missat hennes påfyllnadsspruta med 2 månader, så det är bara att spruta om och vänta 120 dagar och ta ett nytt prov, blä så surt. Nova får ingen mer rabiesvaccination efter som hon fick en allergisk reaktion efter förra sprutan, så nu är det slutrest för henne. Lite trist om vi ska till Åland tex. men vad gör man jag vågar inte chansa.
*
*

No comments: