Saturday, August 20, 2011

SKK Eskilstuna

Idag har Dessi, jag och Icky och Troy regnat bort i Eskilstuna. Detta var nog den blötaste utställning jag varit på , när regnet övergått till duggregn fylldes utsällningsplanenoch parkeringen på med vatten. Marken var helt mättad med vatten så det kippade i skorna när man gick. Men vi klarade oss gansla bra ändå, men det var skönt attkomma till bilen och få byta om till torra kläder och skor.

Icky pick blev BH-4 och Troy blev BH-3 med Reserv CACIB, medc tanke på att jag för första gången klippt pudel helt själv för en utställning så är jag mkt nöjd. Trots domarkritiken om min klippning, "kunde med fördel ha en stramare klippning" på båda pojkarna,  ja ja, jag är feg :-)

Nu vankas mat och lite sömn i soffan till eb bra film, sedan kommer Nisse med fam och hämtar Leia som bott här i en vecka då de varit utomlands. Fick sms av både Per och Nisse tidigare iodag om att det ville hämta henne ikväll, senare förstod jag att de messat innan de satte sig på planet hem. Härligt när de snabbt vill ha tillbaka sin älslkling. Gissa om jag gillar mina två fodervärdsfamiljer *ler snett* till KG ha ha undra om jag säger samma sak den dagen jag vill försöka låna henne för en kull valpar ;-)

No comments: