Wednesday, August 24, 2011

Robert

.
Robert på grönbete
.

.
Robert 5,5 år har bara blivit bättre och bättre med åren, risken är att han väger lite för mkt men annars tror jag att han skulle stå sig bra på en utställning fortfarande. Han är pigg och fortfarande väldigt intresserad av flickor... Han ha ju en fru och en dotter här hemma, men med årets kull mellan honom och Holländaren Timjan i mitt goda minne så har alla tvåbenta i familjen fått stränga order om att Inte ha Robert och ngn hona lös samtidigt. Timjan fick 10 ungar varav 9 överlevande, tack och lov kunde jag utnyttja lite gamla kontakter på zoobutikssidan och fick 8 av dem sålda. Den nionde ville husse behålla :-/ Så helt plötsligt var det här kanineriet med tre kaniner, jag som försöker avsluta detta.
.
Nåja Robban får gå kvar tills han kolar, men Timjan och Leihla ger jag mer än gärna bort om någon vill ha dem. Sex hundar, en katt, En kanin, fyra guldfiskar och ett akvarium med andra fiskar räcker mer än väl med djur.
.

No comments: