Wednesday, August 29, 2007

En eftermiddag på Ljusterö hos Lena och alla Notify pudlar

Idag var jag och Icky till Ljusterö och hälsade på Lena och hennes hundar, Icky gillade söta rara lilla Myra. För rättvisans skull fick Icky en liten släktträff idag, hos Lena bor farmor Tjosan och två bebis fastrar och en bebis farbror och farmors syster Crasy. Inte släkt men helt ok att tugga på var Lenas fina mellanpudlar Måsen och Maja tyckte Icky.

Lena klippte och fotade buspojken. Här mötte Icky sin överman vad det gällde protester vid rakning, Lena gav inte upp som jag brukar göra utan väntade ut honom. Och fin blev han den lille.

Tack Lena för all hjälp jag får och har fått med mina puddingar!!! Du är guld värd för mig.




Delta Blue Icky Thump
9 veckor och 4 dagar gammal
1,17 kg tung och 17 cm hög
Foto Lena Jonsson, kennel Notify














No comments: