Saturday, September 26, 2009

FKK Int Eckerö

Årets Ålandsutsällning är över för den här gången. Resultaten är inte mkt att skryta över, men men mkt vill ha mer heter det ju och efter den här utsällningssäsongen så... tja, hade ett cert, cacib varit det jag velat ha ;-) Men min favorit bedlington, Oliver blev BIM och blev samtidigt Internationell och Finsk utställningschampion, ett stort Grattis till Malin och Ann-Marie!

Stig fick bara ett VG idag medan Molly fick Exc och blev BT-2, men som sagt nära skjuter ingen hare :-)

Det var ett trevligt dygn på Åland iaf, redan på färjan över träffade jag på två välbekanta gossar Bruno och Linus (Ickys pappa). Så överfarten blev jätte trevlig. Väl framme i Eckerö fanns Malin, Trissan och Oliver, Tack så hemskt mkt för räddningen undan mörkret ;-)

På utsällningen träffade jag flera trevliga människor. På båten på vägen hem fick jag återigen sällskap av Bruno och Linus. Sedan tror jag att halva Gräddö var med på båten, en massa glada och trevlig bybor var det där iaf.

* FKK har ett smidigt sätt att presentera resultaten, man behöver inte skriva man kan fota av listorna istället
*


BIM Isotops' Sprite och BIR Blå Skuggans Glow In The Dark
*

Bästa Nissan micra klass, min vann över den andra som var lite blek i färgen, även om den andra hade finare fälgar :-)
*



No comments: