Monday, October 29, 2012

Ännu en helg till handlingarna

Just nu känns det som om det är för mycket måsten och för lite fritid. För mycket på jobbet för att man ska ha ork med något annat än det allra viktigaste på vardagarna och stor del av helgerna går åt till att fixa det man inte hunnit under veckan, tvätt etc.

Förra veckan kunde jag iaf klämma in en em och kväll med Nicole och hennes familj. På kvällen var jag ensam med Gaia medan ungdomarna var bortbjudna på middag. Gissa om det var hög njutfaktor att få rå om lilla Gaia alldesles själv.

I helgen har pälsvård stått högt upp på schemat tillsammans med bilmekning. Trasig bil och  karl med bara en brukbar hand :-/ jodå, det funkade. Förutom mina hundar hemma så har Leia varit här på helrekond.

Nu ny arbetsvecka, ikväll ska vi hjälpa ungdomarna att flytta. I morgon kommer Sandra på besök. Jag hoppas jag kan klämma in en semsterdag denna vecka så vi kan hitta på ngt roligt.

No comments: