Sunday, January 31, 2010

Snart vardag igen, suck vad helgerna går fort

Redan söndag coh jag har som vanligt inte hunnit ens en bråkdel av vad jag hoppats. Igår var jag på SKBK:s årsmöte i Uppsala. Nicole var med till Uppsala så efter mötet var vi på Ikea och några secondhand butiker. Middag på Max och sedan åkte vi hem till Nicole med en massa prylar hon hade med sig hemifrån. Sedan var det för mig att bege mig hemöver, -10 och snorhala vägar kom hem vid 20.30 tiden.

*
Nedan kommer lite blandade vinterbilder
*

*
Någonstans där borta skymtar vårt hus i snöskrud
*
*
Visst är det vacker med snö och kyla, men nu räcker det med snö men några minusgrader behåller jag gärna mars ut
*
*
Här är jag på väg till Österbybruk, det är mitt på dagen och solen skiner ena stunden för att nästa stund förvsinna i dimma
*

*

*
Småpojkarna är med och matar kaninerna, Troy älskar Keso och Icky älskar att äta kaninskit. Det fannns en gång när jag trodde Icky tyckte att kaninerna var roliga, jag får aldrig gå ut och mata kaninerna ensam Icky ska alltid med och jag har lyckats förstå varför...
*





No comments: