Friday, March 27, 2009

Mr. Terrie blev Frasse

Nu har Terrie eller Frasse som han numera heter packat sin väska och flyttat. Frasse har flyttat till Sofia och Markus i Stockholm, hans nya kompis är en liten hamster. Jag hoppas att Frasse inte ser honom som snax ;-)

I nio månader har Frasse bott hos oss, det är lite skillnad på att skiljas från en 8 veckors valp och en 9 månaders unghund. Visst kändes det tomt inombords igår kväll sedan han åkt, samtidigt kände jag mig så glad. Det har varit värt att vänta på att Markus och Sofia skulle hitta Frasse, jag gillar dem jätte mycket och är helt övertygad om att de kommer att älska Frasse över allt annat. Frasse har fått det han är värd, en egen familj att få all uppmäksamhet av.

Candy fick sällskap av Icky i natt så hon ha sovit men i morse när hon var ute så ville hon snabbt in igen. I vanliga fall får jag jaga henne för att få in henne, så hon saknar kanske sin bror lite grann.

No comments: