Saturday, March 21, 2009

Molly BIM, CACIB & SV-09

Molly är nere i Halland hos Jennie för att ställas ut och det har de gjort med besked idag. BIM, CACIB och Svensk Vinnare har Jennie klippt och handlat sig till i Malmö idag. Stolt matte och uppfödare sitter på Gräddö och känner sig lite snuvad på konfekten som inte hade möjlighet att vara med och se. Men med Jennie som hjälp så behövs inte jag:-(

Tack Jennie för hjälpen och Tack Malin och Maria för tips och stöttning!

*

Skulle detta vara kul eller, ser Molly ut att tänka.
Mattes (läs husses) goaste lilla hund, hoppas hon får något riktigt gott att smaska på ikväll det har hon gjort sig förtjänt av.
*
*
*
Hm jag har utmanat Jennie i "titelplockning", det började med LP men slutade med titlar, vilka som helst. Jag ska ta ett LP i år och Jennie ska ta tre LP eller någon annan titel. Nu har Jennie klarat av sin första (SV med Molly) så nu fattas bara två för henne och jag är inte ens i närheten av att starta en LK 1 med Icky:-/ Jag är redan på väg ut för att träna:-)

No comments: