Saturday, August 9, 2008

6 veckorbilder

Jag har en massa bilder på valparna som bara ligger i datorn och som ingen får se. Så jag måste ta mig i kragen och försöka lägga ut lite fler bilder i bloggen, så fler än jag får se mina hjärtegryn.
*

-Min Honung :-)
*

De sägs att katter är smarta men hur smart är detta??? Att sätta sig i en valplåda med fyra stycken sexveckors bedlingtonvalpar...
*

Den här galsn akatten fick häromkvällen för sig att hon hennes uppgift vara att vakta valparna. Honung har aldrig tidigare använt sig av tassarna att slå på hundarna med, men helt plötsligt fick Molly sig en smock på skallen av henne. Ops, tänkte jag hon vet att det inte är Mollys valpar, smart katt... Men sedan kom Nova och Honung hoppade ur valplådan och jagar ut Nova ur rummet med boxande tassar och ett mysko ljud.
*
Detta var tydligen hennes valpar, de som tuggade och bet på hennes öron mm. Honung har spottat/kräkt p-piller så hon har löpt, så jag tror detta med valparna har ngt med det att göra. Nu när p-pillren börjat verka igen så bryr hon sig inte mer om dem än att hon sitter på en stol bredvid dem och kollar på dem, som vanligt mao. Honungs valpnapperi är över för denna gång.
*









No comments: