Sunday, March 25, 2012

Världens sötaste lillan


Nu har mormor fått mysa lite med lill prinsessan iaf. Nicole har fått ernjobbig start på föräldraskapet, då hon under fölossningen fick en epidural och narkosläkaren stack fel tre ggr så att ryggvätrska läcker. Pga av detta har hon en hemsk huvudvärk, i torsdags skjutsade jag dem till akuten på St Görans sjukhus sedan vidare till KS där Nicole och lillan fick tillbringa natten. Det här tog en massa timmar och efter att Nicole blivit inskriven och jag skjusat hem Sima om jag hemvid 01 tiden på natten.

Nicole och lillan fick åka hem på fredagen med värktabletter och i morgon ska hon in igen för bedömningen om de ev. ska gå in och göra en blood patch på henne för att täta hålen. Som om detta inte varit nog har Nicole lika som oss haft en eländig sendragen förkylning. Den här nedrans förkylningen har tagit hårt på oss och då har vi bara oss själva (och hundarna då förståss) att tänka på, inte förrän idag söndag har jag känt mig någorlunda ok (nåja jag har sovit middag idag med). Nicole är också bättre i förkylningen men huvudvärken har inte gett med sig, hon kan inte vara uppe någon länge stund så nu hoppas vi att det blir bra i morgon.

No comments: