Sunday, December 4, 2011

Söndag

Idag har det inte blivit många knop gjorda, hundarna har mått gott i soffan mest hela dan och njutit av att det någon legat där och tittat på TV med dem. Dagens promenad var en kortis, på em har hundarna och jag varit ute och städat hos kaninerna och röjt upp det sista ute innan vintern. Jag tror att jag fått in alla blomkrukor mm nu.

Gårdagens målning av hallen är så klart inte klar men nu är jag på gång iaf. Hoppas jag hinner klart det mesta efter jobbet i veckan. Men troligen inte då två kvällar går bort till annat den här veckan, jag ska hämta Caroline på Arlanda sent en kväll och julbord med nämnden en annan. Nåja, i sinom tid...

Molly är i stort behov av en klippning, hu så långhårig hon är. Sist hon badade hann jag inte klippa henne, met än att ta fram ögonen och klippa bort runt nos och sånt så att hon inte blir ohygenisk. Stig är nybada och grovklippt, ser med andra ord för taskig ut. Troy bör badas och klippas och Icky och Silver är rätt ok. Känns som jag får satsa på min hallmålning nästa helg istället, till jul ska det vara klart det får bli mitt mål.

No comments: