Sunday, July 4, 2010

Kanonväder

Det strålande fina vädret fortsätter, jag som brukar känna mig sjuk när dte blir för varmt njuter för fullt. Dock är jag inte ute så mycket, idag har jag mest stått på farstubron och idkat hundvård. Troy har fått sig en rejäl genomkörare, så nu är han ren och fin. Men han har redan hunnit pinka ner sina ben :-( Icky som badades för ett par dagar sedan är inte så där jätte tjusig, efter gårdagens lek med vattenslangen :-)

Nalle och Sofie är ute mest hela dagarna, de järnet när de får springa på tomten. Så de får mest vara i sin valphage, de har inte vett på att vila själva däremot brukar de däcka när de kommit in i hagen. Idag har Nalle badat i den stora vattenskålen de har i sin hage om det var med mening eller inte får vara osagt.

Nu är klockan snart 22 och jag ska ge mig ut i skogen och lägga ett spår.

No comments: