Sunday, July 5, 2009

Gulle Candy

Igår packade Candy väskan och flyttade till en annan ö. Jag trodde att det skulle kännas jätte jobbigt när hon åkte men det kändes bara så bra. Hon har fått ett bra hem med en jätte trevlig familj, som består av både vuxna, barn och hunden Sigge. Candy och Sigge träffades för ett par veckor sedan, de hälsade och sedan gick de bara och strosade bredvid varandra som om de känt varandra jämt.

Igår när hennes nya matte kom kändes det som Candy släppt mig, hon ville inte att jag skulle klippa henne vägrade pussa på mig det var bara matte som dög. Det kändes som hon visste hur det låg till, att hon hörde till Carina nu och inte mig och det kändes bra i mitt hjärta. Skickade ett sms så tidigt som jag vågade idag och allt hade gått bra.

Lycka till familjen Löfgren med er nya familjemedlem!

No comments: