Wednesday, December 26, 2007

Summering av julen

Så var julen 2007 avklarad. Julafton tillbringade vi hemma hela familjen, Alexander och Ulla. God mat och trevlig samvaro. Alla hade varit snälla och fick julklappar. Hundarna lyckades slakta en julklapp redan på julaftonskvällen, det var en mjukisråtta som fick sitt ull urslitet ur tyget. Hundarna hade kul, tyst och sams var de också.

Julnatten tillbringade vi vid köksbordet och spelade Anders julklapp från ungdomarna, Harley Davidson Monopol...

Juldagskvällen var Anders och jag inne på fest på klubben, det är mer Anders grej än min. Jag är nog ärligt talat hellre hemma och klipper ngn hund eller nåt;-)

Mitt grafikort i min dator har haft härdsmälta och gjort min dator obrukbar:-( Alexander skulle byta kort idag men tyvärr passade det inte så jag får ge mig till tåls till affärerna öppnar igen. Så det är att låna Anders så länge.

Innan jul fick jag en sån fin julklapp av Gunilla, Isacs matte en jätte fin väska med en bedlington på. Jag har fotat den och skulle lägga ut den här och visa men bilden ligger i min dator... Likasom alla andra fina julbilder.

Inatt regnade det så nu är hundarna leriga som vanlig, puh jag som hade hoppats på minusgrader ett par månader nu.

Nu ser jag framemot några lediga dagar, dagar som ska fyllas med promenader, pyssel ute hos Keso och Robert (kaninerna), TV tittande och handarbete (håller på att sticka en polotröja till Icky).

No comments: